Pathology - Boncasztal (2008)

Mielőtt megnéztem, olvastam róla egy kritikát, de igazából annyira már nem emlékeztem, miket írtak róla, mindenesetre nem nagyon dícsérték, de mivel írták, hogy szigorúan szellemmentes, így elkezdett érdekelni (tudjátok, szeretem, ha lehetőleg egy manusz addig mozog, ameddig még nincs rajta az élettel össze nem egyezhető sérülések tömkelege és az olyan fizkiai dolgok, mint pölö egy fal még akadályt jelentenek neki..)


Maga a film felfogható egy dupla CSI-résznek is, itt a történet mozgatórugója egy játék, melynek lényege, hogy kórboncnok-tanoncok rejtélyes halálokokat próbálnak meg minél pontosabban meghatározni. Mivel a mi piciny főhősünk az új fiú és szeretne a társaságba minél hamarabb beilleszkedni, ő is elkezdi játszani a játékot, majd ahogy hirtelen megjelenik a  menyasszonya, ki akar szállni a játékból - ennek elég furcsa módját választja... SPOILER A film készítői a végkifejletben is gondoltak a gyengébb idegzetűekre, hiszen a zárás végső soron hepiendes, legalábbis a körülményekhez képest.. SPOILER
Érdekes módon megkapta az V. kategóriás besorolást, szerintem, egy-két néhány másodperces jelenetet leszámítva lehetne 16+ os is... Amit hiányoltam, az a főszereplő lélekábrázolása, a film nem érezteti eléggé a nehéz döntéseknél a vívódását (ezt főleg akkor hiányoltam, mikor belement a játékba, a többi helyen annyira nincs hiányérzete az embernek).
Műfaját tekintve alapvetően thriller/krimi, bár én próbáltam beleérezni egy kis drámát is, vagyis inkább úgy mondom, én kicsit jobban drámaira csináltam volna, és akk lenne egy tök klafa filmünk, de végülis így sem rossz.
Nem egy nagyon elgondolkodtató film, inkább kommersznak mondanám, amit a szereposztás is bizonyít..  az orvosok majd gondolkodnak helyettünk, nekünk csak ülni kell.. szal tényleg, mint egy CSI-nál... Ha mélyenszántó gondolatokra vágyunk, lapozzunk tovább, ellenben egy hosszú nap utáni magányos kis estére nem utolsó.
6,5/10, mert a 7et soknak érzem neki, viszont valamiért megfogott a hangulata.

 

 

 

Cast:
Rendező: Marc Schoelerman
Forgatókönyvíró: Mark Neveldine, Brian Taylor
Zeneszerző: Johannes Kobilke, Robb Williamson

szereplő(k):
Milo Ventimiglia (Ted Grey)
Michael Weston (Jake Gallo)
Alyssa Milano (Gwen Williamson)
Lauren Lee Smith (Juliette Bath)
Johnny Whitworth (Griffin Cavenaugh) 

A bejegyzés trackback címe:

https://megegykisfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr892567840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása