Még egy kis.. bemutatkozó

Ez az első blogbejegyzésem az első blogomon. Ezidáig nem voltam híve a blogolásnak, mert mi az, hogy valaki itt teljesíti ki önmagát? Szerintem az életnek annyi kis helye van, ahol meg lehetne magunkat önmegvalósítani.. Miért pont azzal kéne, hogy leírom, mi volt ma velem? Majd ha valaki rákérdez, h "mizu?", elmondom. De ország-világnak nem.. Ez a blog nem is nagyon azért jött létre. Első -és valószínűleg egyetlen- blogom nem is azért készült, hogy mindenki megtudhassa a világban, hogyan ettem ma borsólevest.. Itt inkább filmélményeimet szeretném megosztani a kis-nagy közönséggel. 

 

Az ihlet onnan jött, hogy -legalábbis én- mikor készülök egy filmet megnézni, előtte szépen több oldalon is körbenézek, hogy mit írnak róla. Aztán rá kell jönnöm, hogy sok esetben a leírtak alapján várttól teljesen eltérő hatást váltott ki belőlem a film.. Hogy hiába írta (n+1) oldal, hogy micsoda film, a végén úgy éreztem, ez közel sem volt olyan mesteri alkotás, mint vártam - mások véleménye alapján. Szóval,a  célom, hogy olyan filmekről írjam le élményeimet, amelyekről a véleményem picit más, mint más blogok szerzőjének, továbbá olyan filmekről is is essen említés, amelyek indokolatlanul igen kis publicitásnak örvendenek..

A megemlített filmek nem feltétlen lesznek egy bizonyos kategóriába besorolhatóak. Lehet, hogy lesz néhány mélyebb gondolatokat megütő vígjáték, de ne várja senki, hogy az Amerikai Pite 26. részéről kisfogalmazást írjak. Egyrészt, mert úgyse fogom megnézni, mert sajnálom rá a pici időm, másrészt, mert az nem is az a kategória, ami túl sok gondolatot ébresztene bennem.. Csak egyet..

Az írásban valószínűleg segítségemre lesz egy kedves ismerősöm, aki Sokaar néven fog postolni. Végülis ő volt az, aki belecsöppentett ebbe a kis filmezős világba, aki amikor elmesélt nekem 1-1 filmet, akkora hatással volt rám, hogy engem is elkezdett érdekelni a film, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy nézem is.. most meg írok is róla..

Igazából nem hinném, hogy valaha is túl nagy olvasótáborunk lenne. Nem vagyunk képzett filmkritikusok (bár némely magát képzettnek képzelő filmkritikus is ír olyanokat, hogy... na mindegy), nincsenek világhatalomra törekvési terveink(legalábbis ezt még nem hozzuk nyilvánosságra), és nincs annyi időnk, hogy napi 2-3 filmről is csináljunk egy-egy reviewt.. Egyszerűen csak a saját szórakoztatásra írunk, "megvalósítjuk magunkat" ahogy a sok 13 éves egyéniség mondaná. Ha meg lesz akár egyvalaki is, aki rajtunk kívül bármelyik postunkat elolvassa, annak már örülünk..

A bejegyzés trackback címe:

https://megegykisfilm.blog.hu/api/trackback/id/tr972567723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sokaar 2011.01.07. 17:00:33

Jajj Úristen...én vagyok az első kommentelő...bár ez lehet, h azért van mert én leszek a blogon a másik ember, aki írogat ide dolgokat;)

Feriluce 2011.01.07. 17:04:13

@Sokaar: meg egyben a másik ember, aki talán olvassa is :D

Sokaar 2011.01.07. 17:06:02

itt ugyebár a talán-on van a hangsúly...jóvan nem...amit én írok azt azért csak elolvasom;)

Inasel 2011.01.16. 18:42:31

Mostmár a színre léptem én is! :D:D Mint olvasó...is!:D

Feriluce 2011.01.16. 19:59:04

üdvözlünk eme elit blog még elitebb törzsközönségében :D

Sokaar 2011.01.17. 19:11:42

Nemhiszemel...úristen...azért kezdünk fejlődni...nemsokára akkora tömeg lesz itt, csak válogatnunk kell a rajongó tinilányok közül...nem lesz könnyű, de asziszöm én megbirkózok vele...és közbe még ki is tárulkozhatok...úgyérzém közel vagyok ahhoz, h ne legyen annyira nagyon messze a mennyországhoz vezető kapuhoz vezető lépcső első foka...:D

Sokaar 2011.01.17. 19:18:49

Sztem nyugodtan fikázzuk egymást így névtelenül...csak a kőkemény kritikából fogunk tanulni...és asziszöm céljaink között van h kiemelkedjünk ebből az emésztő középszerűségből és olyan dolgokat alkossunk, ami talán képességeink felső határát is túlszárnyalja, így valami egyedit teremteni, ami apró magját a büszkeségnek hintheti el lelkünk termőtalaján...na igazából nincsenek nagy elvárásaim...tisztába vagyok, h még vagy írnunk kell 200 posztot h ránézzen erre valaki...aztán meg ránéz h 200 poszt hát a fa**om nem olvas ennyit...szóval mind1...:D:D

Feriluce 2011.01.18. 16:43:10

én már inkább nem mondok sömmit. :D
am vki tudja, h miért lettek mások a színek a főoldalon és a Scott Pilgrim-posztban? :)
De még ha azt a skin-t is rakom be, amibe nem piszkáltam bele, akkor is... na hátha mögoldódik magától, most nem foglalkozok vele 2 napig :)
süti beállítások módosítása